Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Portfolios - ein Beitrag zur Demokratisierung des Lernens und der Leistungsbeurteilung


Häcker, T; Winter, F (2010). Portfolios - ein Beitrag zur Demokratisierung des Lernens und der Leistungsbeurteilung. In: Beutel, S I; Beutel, W. Beteiligt oder bewertet? : Leistungsbeurteilung und Demokratiepädagogik. Schwalbach/Ts., DE: Wochenschau-Verlag, 292-309.

Statistics

Altmetrics

Downloads

1 download since deposited on 04 Mar 2011
0 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2010
Deposited On:04 Mar 2011 17:58
Last Modified:14 Sep 2016 13:44
Publisher:Wochenschau-Verlag
Series Name:Politik und Bildung
Number:58
ISBN:978-3-89974-584-9
Related URLs:http://www.recherche-portal.ch/primo_library/libweb/action/search.do?fn=search&mode=Advanced&vid=ZAD&vl%28186672378UI0%29=isbn&vl%281UI0%29=contains&vl%28freeText0%29=978-3-89974-584-9
http://opac.nebis.ch/F/?local_base=NEBIS&con_lng=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=006078625
http://www.wochenschau-verlag.de/ (Publisher)

Download

Preview Icon on Download
Content: Accepted Version
Filetype: PDF - Repository staff only
Size: 485kB

Author Collaborations