Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Englisch- und Sachfachlehrpersonen an Immersionsklassen: Kompetenzen und Professionalisierungsstrategien


Maag Merki, K (2010). Englisch- und Sachfachlehrpersonen an Immersionsklassen: Kompetenzen und Professionalisierungsstrategien. In: Stebler, R; Maag Merki, K. Zweisprachig lernen: Prozesse und Wirkungen eines immersiven Ausbildungsganges an Gymnasien. Münster: Waxmann, 65-81.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2010
Deposited On:28 Jan 2011 13:49
Last Modified:07 Dec 2017 06:36
Publisher:Waxmann
ISBN:978-3-8309-2298-8
Official URL:http://www.waxmann.com/index.php?id=buecher&no_cache=1&L=0&tx_p2waxmann_pi1[buch]=BUC120708&cHash=9af13da308
Related URLs:http://www.waxmann.com/ (Publisher)
http://www.swissbib.ch/TouchPoint/perma.do?q=0%3D%22152074708%22+IN+[3]&v=nose&l=de

Download

Full text not available from this repository.