Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Aufgabenbearbeitungen von Gymnasiastinnen und Gymnasiasten aus unterschiedlichen diagnostischen Perspektiven lesen


Weber, C; Rüede, C (2010). Aufgabenbearbeitungen von Gymnasiastinnen und Gymnasiasten aus unterschiedlichen diagnostischen Perspektiven lesen. In: Lindmeier, A; Ufer, S. Beiträge zum Mathematikunterricht – Vorträge der 44. Tagung für Didaktik der Mathematik. Münster, Westf., DE: WTM-Verlag, 919-922.

Statistics

Altmetrics

Downloads

1 download since deposited on 04 Mar 2011
0 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2010
Deposited On:04 Mar 2011 16:56
Last Modified:07 Dec 2017 22:00
Publisher:WTM-Verlag
ISBN:978-3-942197-03-8
Related URLs:http://www.wtm-verlag.de/products-page/beitrage-zum-mathematikunterricht/lindmeier-a-ufer-st-hrsg-beitrage-zum-mathematikunterricht-2010/ (Publisher)

Download