Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Professionalisierung als pädagogische Leerformel: Kommentar zur Kinderbetreuungsverordnung


Studer, T (2010). Professionalisierung als pädagogische Leerformel: Kommentar zur Kinderbetreuungsverordnung. SozialAktuell: die Fachzeitschrift für soziale Arbeit, (1):25.

Statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2010
Deposited On:09 Feb 2011 09:03
Last Modified:05 Apr 2016 14:45
Publisher:Schweizerischer Berufsverband Soziale Arbeit SBS
ISSN:1422-8432
Official URL:http://www.avenirsocial.ch/de/p42008435.html
Related URLs:http://www.avenirsocial.ch/de/index.cfm (Publisher)
http://www.swissbib.ch/TouchPoint/perma.do?q=0%3D%22056904576%22+IN+[3]&v=nose&l=de

Download

Full text not available from this repository.

Article Networks

Author Collaborations