Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Der Einfluss instruktionaler Unterstützung durch die Lehrperson auf die Entwicklung der Lernmotivation im problemorientierten und im traditionellen Unterricht


Schumann, S; Eberle, F (2010). Der Einfluss instruktionaler Unterstützung durch die Lehrperson auf die Entwicklung der Lernmotivation im problemorientierten und im traditionellen Unterricht. Unterrichtswissenschaft, 38(2):134-151.

Statistics

Downloads

390 downloads since deposited on 01 Mar 2011
62 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Date:2010
Deposited On:01 Mar 2011 14:13
Last Modified:05 Apr 2016 14:51
Publisher:Juventa
ISSN:0340-4099
Related URLs:http://www.juventa.de/# (Publisher)

Download

Preview Icon on Download
Preview
Filetype: PDF (Accepted)
Size: 1MB

Article Networks

Author Collaborations