Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Begreifen und Erfassen erschwert?! – Wortschatz- und Sprachverständnisleistungen von Schülern mit körperlich-motorischem Förderbedarf


Hedderich, I; Spreer, M; Kuhl, S (2011). Begreifen und Erfassen erschwert?! – Wortschatz- und Sprachverständnisleistungen von Schülern mit körperlich-motorischem Förderbedarf. Zeitschrift für Heilpädagogik, 62(3):109-117.

Statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2011
Deposited On:05 Jan 2012 14:21
Last Modified:05 Apr 2016 15:20
Publisher:Verband Deutscher Sonderschulen VDS
ISSN:0513-9066
Related URLs:http://www.verband-sonderpaedagogik.de/ (Publisher)

Download

Full text not available from this repository.