Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Standortgebundenheit und Fremdverstehen – wissenssoziologische Perspektive auf die Forschung zu Erfahrungen von Menschen mit Lernschwierigkeiten: Jahrestagung der Deutschen Interdisziplinären Gesellschaft zur Förderung der Forschung für Menschen mit geistiger Behinderung e. V. (DIFGB)


Wagner-Willi, M (2010). Standortgebundenheit und Fremdverstehen – wissenssoziologische Perspektive auf die Forschung zu Erfahrungen von Menschen mit Lernschwierigkeiten: Jahrestagung der Deutschen Interdisziplinären Gesellschaft zur Förderung der Forschung für Menschen mit geistiger Behinderung e. V. (DIFGB). In: Forschungsfalle Methode? Partizipative Forschung im Diskurs, Kassel, 18 November 2010 - 19 November 2010, 37-45.

Statistics

Additional indexing

Item Type:Conference or Workshop Item (Paper), not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Event End Date:19 November 2010
Deposited On:06 Jan 2012 11:17
Last Modified:06 Apr 2017 00:34
Publisher:Eigenverlag
Series Name:Materialien der DIFGB
Number:1
Free access at:Official URL. An embargo period may apply.
Official URL:http://difgb.de/tagungen/items/jahrestagung2010.html
Related URLs:http://difgb.de/ (Publisher)

Download

Full text not available from this repository.