Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Analyse du processus de politique publique en Afrique francophone : le cas de la politique des enseignants contractuels de l'Etat


Nkengne Nkengne, A P (2011). Analyse du processus de politique publique en Afrique francophone : le cas de la politique des enseignants contractuels de l'Etat. Saarbrücken: Editions Universitaires Europeennes.

Statistics

Altmetrics

Downloads

224 downloads since deposited on 01 Feb 2012
12 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Monograph
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Political Science
Dewey Decimal Classification:320 Political science
Uncontrolled Keywords:Bildung, Vertragslehrer, Öffentliche Politik, Politischer Prozess, Reform, crispset Qualitative Comparative Analysis (csQCA), Afrika Education, Contract teachers, Public policy, Policy process, Reform, crisp-set Qualitative Comparative Analysis (csQCA), Africa
Language:French
Date:2011
Deposited On:01 Feb 2012 09:36
Last Modified:07 Dec 2017 11:13
Publisher:Editions Universitaires Europeennes
Number of Pages:204
ISBN:978-6-13157906-6
Related URLs:http://www.recherche-portal.ch/ZAD:default_scope:ZORA54804 (Library Catalogue)
https://www.editions-ue.com/ (Publisher)

Download

Download PDF  'Analyse du processus de politique publique en Afrique francophone : le cas de la politique des enseignants contractuels de l'Etat'.
Preview
Content: Published Version
Filetype: PDF
Size: 1MB