Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Wissenskommunikation multimodal: Wie Museumsbesucher sich über den Inhalt einer Museumsvitrine verständigen


Kesselheim, Wolfgang (2010). Wissenskommunikation multimodal: Wie Museumsbesucher sich über den Inhalt einer Museumsvitrine verständigen. Fachsprache: International Journal for Specialized Communication, 32(3-4):122-144.

Statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of German Studies
Dewey Decimal Classification:430 German & related languages
Uncontrolled Keywords:Experten-Laien-Kommunikation;Wissenskommunikation;Wissen;Wissenstransfer;Museum;Interaktion
Language:German
Date:2010
Deposited On:25 May 2012 14:14
Last Modified:07 Dec 2017 11:36
Publisher:Facultas Verlags- und Buchhandels AG
ISSN:1017-3285
Related URLs:http://www.fachsprache.net (Publisher)

Download

Full text not available from this repository.