Header

UZH-Logo


Reusser, K (2011). Vorwort. In: Drollinger-Vetter, B. Verstehenselemente und strukturelle Klarheit. Fachdidaktische Qualität der Anleitung von mathematischen Verstehensprozessen im Unterricht. Münster: Waxmann, 5-6.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, further contribution
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2011
Deposited On:21 Feb 2012 13:36
Last Modified:05 Apr 2016 15:31
Publisher:Waxmann
Series Name:Empirische Studien zur Didaktik der Mathematik
Number:8
ISBN:978-3-8309-2606-1
Official URL:http://www.waxmann.com/index.php?id=buecher&no_cache=1&L=0&tx_p2waxmann_pi1%5Bbuch%5D=BUC121465&cHash=9af13da308&no_cache=1&sword_list%5B0%5D=verstehenselemente
Related URLs:http://www.waxmann.com/ (Publisher)
http://opac.nebis.ch/F/?local_base=EBI01&con_lng=GER&func=find-b&find_code=090&request=002024388

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations