Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Föderalismus und Experimente: warum der Föderalismus evidenz-gestütztes Lernen fördert


Killias, Martin; Gilliéron, Gwladys (2011). Föderalismus und Experimente: warum der Föderalismus evidenz-gestütztes Lernen fördert. In: Dessecker, Axel; Egg, Rudolf. Justizvollzug und Strafrechtsreform im Bundesstaat. Wiesbaden, Germany: Kriminologische Zentralstelle, 13-29.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:02 Faculty of Law > Institute of Legal Sciences > Criminal Law
Dewey Decimal Classification:340 Law
Language:German
Date:2011
Deposited On:07 Feb 2012 14:01
Last Modified:05 Apr 2016 15:34
Publisher:Kriminologische Zentralstelle
Series Name:Kriminologie und Praxis
Number:62
ISBN:978-3-926371-95-9
Related URLs:http://www.krimz.de/kup62.html
http://opac.nebis.ch/F/?local_base=NEBIS&CON_LNG=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=006738818

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations