Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Die neuen Sonderpädagogikkonzepte und das standardisierte Abklärungsverfahren: eine kritische Betrachtung aus ärztlicher Sicht (2011)


Jenni, O G (2011). Die neuen Sonderpädagogikkonzepte und das standardisierte Abklärungsverfahren: eine kritische Betrachtung aus ärztlicher Sicht (2011). Schweizerische Zeitschrift für Heilpädagogik, 17(10):33-38.

Statistics

Downloads

76 downloads since deposited on 24 Feb 2012
5 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, not_refereed, further contribution
Communities & Collections:04 Faculty of Medicine > University Children's Hospital Zurich > Medical Clinic
Dewey Decimal Classification:610 Medicine & health
Language:German
Date:2011
Deposited On:24 Feb 2012 16:29
Last Modified:17 Feb 2018 15:10
Publisher:Schweizerisches Zentrum für Heilpädagogik
ISSN:1420-1607
OA Status:Green

Download

Download PDF  'Die neuen Sonderpädagogikkonzepte und das standardisierte Abklärungsverfahren: eine kritische Betrachtung aus ärztlicher Sicht (2011)'.
Preview
Content: Published Version
Filetype: PDF
Size: 428kB