Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Die neuen Sonderpädagogikkonzepte und das standardisierte Abklärungsverfahren: eine kritische Betrachtung aus ärztlicher Sicht (2011)


Jenni, O G (2011). Die neuen Sonderpädagogikkonzepte und das standardisierte Abklärungsverfahren: eine kritische Betrachtung aus ärztlicher Sicht (2011). Schweizerische Zeitschrift für Heilpädagogik, 17(10):33-38.

Statistics

Downloads

71 downloads since deposited on 24 Feb 2012
11 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, not refereed, further contribution
Communities & Collections:04 Faculty of Medicine > University Children's Hospital Zurich > Medical Clinic
Dewey Decimal Classification:610 Medicine & health
Language:German
Date:2011
Deposited On:24 Feb 2012 16:29
Last Modified:05 Apr 2016 15:34
Publisher:Schweizerisches Zentrum für Heilpädagogik
ISSN:1420-1607

Download

Preview Icon on Download
Preview
Content: Published Version
Filetype: PDF
Size: 428kB