Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Soziale Positionierungen im Kunstbetrieb. Linguistische Aspekte einer Soziologie der Kunstkommunikation


Hausendorf, Heiko (2012). Soziale Positionierungen im Kunstbetrieb. Linguistische Aspekte einer Soziologie der Kunstkommunikation. In: Müller, Marcus; Kluwe, Sandrar. Identitätsentwürfe in der Kunstkommunikation. Berlin, Germany; Boston, USA: Walter de Gruyter, 93-123.

Statistics

Altmetrics

Downloads

202 downloads since deposited on 16 Apr 2012
20 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of German Studies
Dewey Decimal Classification:430 German & related languages
Language:German
Date:2012
Deposited On:16 Apr 2012 09:16
Last Modified:22 Nov 2017 00:50
Publisher:Walter de Gruyter
Series Name:Sprache und Wissen
Number:10
ISSN:1612-443X
ISBN:978-3-11-027841-5
Publisher DOI:https://doi.org/10.1515/9783110278415.93

Download

Download PDF  'Soziale Positionierungen im Kunstbetrieb. Linguistische Aspekte einer Soziologie der Kunstkommunikation'.
Preview
Content: Published Version
Filetype: PDF
Size: 396kB
View at publisher