Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Pädagogische Veridiktion – Zum Selbstverständnis der Pädagogik als formative Expertise


Gonon, Philipp (2012). Pädagogische Veridiktion – Zum Selbstverständnis der Pädagogik als formative Expertise. In: Aubry, Carla; Geiss, M; Magyar-Haas, V; Miller, D. Positionierungen : zum Verhältnis von Wissenschaft, Pädagogik und Politik. Weinheim: Beltz Juventa, 290-307.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2012
Deposited On:14 Aug 2012 14:52
Last Modified:05 Apr 2016 15:55
Publisher:Beltz Juventa
ISBN:978-3-7799-2860-7
Related URLs:http://opac.nebis.ch/F/?local_base=NEBIS&CON_LNG=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=007319379

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations