Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Gesellschaftliche Wertschöpfung klassischer Massenmedien: Die Perspektiven von Medienorganisationen und Publikum in sechs Europäischen Ländern


Krebs, Isabelle; Russi, Loris; Siegert, Gabriele (2012). Gesellschaftliche Wertschöpfung klassischer Massenmedien: Die Perspektiven von Medienorganisationen und Publikum in sechs Europäischen Ländern. In: Kolo, Castulus; Döbler, Thomas; Rademacher, Lars. Wertschöpfung durch Medien im Wandel. Baden-Baden: Nomos, 361-378.

Statistics

Altmetrics

Downloads

228 downloads since deposited on 11 Oct 2012
25 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Mass Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:2012
Deposited On:11 Oct 2012 14:03
Last Modified:16 Feb 2018 23:54
Publisher:Nomos
Series Name:Medienökonomie
ISBN:978-3-8329-7329-2
OA Status:Green

Download

Download PDF  'Gesellschaftliche Wertschöpfung klassischer Massenmedien: Die Perspektiven von Medienorganisationen und Publikum in sechs Europäischen Ländern'.
Preview
Content: Published Version
Language: German
Filetype: PDF
Size: 488kB