Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Zur Wirkung der Nutzung von Online-Medien auf das Sozialkapital


Hofer, Matthias (2012). Zur Wirkung der Nutzung von Online-Medien auf das Sozialkapital. In: Reinecke, Leonard; Trepte, Sabine. Unterhaltung in neuen Medien. Köln: von Halem, 289-307.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, further contribution
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Mass Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:2012
Deposited On:27 Nov 2012 14:00
Last Modified:05 Apr 2016 16:06
Publisher:von Halem
Series Name:Unterhaltungsforschung
Number:Band 7
ISSN:1862-3069
ISBN:978-3-86962-046-6
Additional Information:Unterhaltung in neuen Medien : Perspektiven zur Rezeption und Wirkung von Online-Medien und interaktiven Unterhaltungsformaten
Related URLs:http://opac.nebis.ch/F/?local_base=NEBIS&CON_LNG=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=007342231
http://opac.nebis.ch/F/?local_base=EBI01&con_lng=GER&func=find-b&find_code=090&request=002079747

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations