Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Die Bedeutung von Kompetenzen im Vorschulalter für den Schuleintritt


Kriesi, I; Bayard, S; Buchmann, M (2012). Die Bedeutung von Kompetenzen im Vorschulalter für den Schuleintritt. In: Bermann, M M; Hupka-Brunner, S; Meyer, T; Samuel, R. Bildung – Arbeit – Erwachsenwerden : ein interdisziplinärer Blick auf die Transition im Jugend und jungen Erwachsenenalter. Wiesbaden: VS Verlag, 160-180.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Sociology
06 Faculty of Arts > Jacobs Center for Productive Youth Development
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences, sociology & anthropology
370 Education
Language:German
Date:2012
Deposited On:04 Jan 2013 08:17
Last Modified:05 Apr 2016 16:10
Publisher:VS Verlag
ISBN:978-3-531-19071-6
Publisher DOI:https://doi.org/10.1007/978-3-531-19071-6
Related URLs:http://opac.nebis.ch/F/?local_base=EBI01&con_lng=GER&func=find-b&find_code=090&request=002084743

Download

Full text not available from this repository.
View at publisher

Author Collaborations