Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Der Einfluss von Stimmungen auf die Nachrichtenrezeption und Meinungsbildung: Eine experimentelle Überprüfung des Affect Infusion Models


Kühne, Rinaldo; Wirth, Werner; Müller, Siro (2012). Der Einfluss von Stimmungen auf die Nachrichtenrezeption und Meinungsbildung: Eine experimentelle Überprüfung des Affect Infusion Models. Medien- & Kommunikationswissenschaft, 60(3):414-431.

Statistics

Additional indexing

Other titles:Mood influences on news processing and opinion formation. An experimental test of the Affect Infusion Model
Item Type:Journal Article, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Mass Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:2012
Deposited On:09 Jan 2013 12:39
Last Modified:07 Dec 2017 17:32
Publisher:Nomos
ISSN:1615-634X
Related URLs:http://www.m-und-k.nomos.de/archiv/2012/heft3/

Download

Full text not available from this repository.