Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Bezugsnormorientierung im Unterricht im Kontext zentraler Abiturprüfungen


Holmeier, Monika (2012). Bezugsnormorientierung im Unterricht im Kontext zentraler Abiturprüfungen. In: Maag Merki, Katharina. Zentralabitur: die längsschnittliche Analyse der Wirkungen der Einführung zentraler Abiturprüfungen in Deutschland. Wiesbaden: Springer VS, 237-261.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2012
Deposited On:19 Dec 2012 15:51
Last Modified:05 Apr 2016 16:14
Publisher:Springer VS
ISBN:978-3-531-17782-3
Related URLs:http://www.springer.com (Publisher)
http://opac.nebis.ch/F?local_base=EBI01&CON_LNG=GER&func=find-b&find_code=090&request=002054508

Download

Full text not available from this repository.

Article Networks

Author Collaborations