Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Geschlechterrepräsentation in Kinderzeichnungen: Flexibilisierung oder Stereotypisierung? Eine explorative Studie in Schweizer Kindergärten und Primarschulen


Jakoby, N; Bächi, Sabrina; Hasanmetaj, Bujare; Nigg, Regula; Noser, Emilou (2011). Geschlechterrepräsentation in Kinderzeichnungen: Flexibilisierung oder Stereotypisierung? Eine explorative Studie in Schweizer Kindergärten und Primarschulen. Diversitas – Zeitschrift für Managing Diversity und Diversity Studies, 2:25-31.

Statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Sociology
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences, sociology & anthropology
Language:German
Date:2011
Deposited On:11 Apr 2013 11:45
Last Modified:05 Apr 2016 16:17
Publisher:USP
ISSN:2190-5959

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations