Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Die Verknüpfung von Umfrage- und Inhaltsanalysedaten in der Medienwirkungsforschung


Wolling, J; Wirth, W (2012). Die Verknüpfung von Umfrage- und Inhaltsanalysedaten in der Medienwirkungsforschung. In: Loosen, W; Scholl, A. Methodenkombinationen in der Kommunikationswissenschaft : methodologische Herausforderungen und empirische. Köln: Herbert von Halem, 68-88.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, further contribution
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Mass Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:2012
Deposited On:11 Jan 2013 08:00
Last Modified:05 Apr 2016 16:18
Publisher:Herbert von Halem
ISBN:978-3-86962-011-4
Related URLs:http://opac.nebis.ch/F/?local_base=NEBIS&CON_LNG=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=006231813

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations