Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Sintassi dei nomi di marca in italiano. Note sulla determinazione


Janner, M C (2012). Sintassi dei nomi di marca in italiano. Note sulla determinazione. In: Cotticelli Kurras, P; Ronneberger-Sibold, E; Wahl, S. Il linguaggio della pubblicità italiano e tedesco: teoria e prassi. Italienische und deutsche Werbesprache: Theorie und Praxis. Alessandria: Edizioni dell’Orso, 157-175.

Statistics

Altmetrics

Downloads

333 downloads since deposited on 06 Feb 2013
87 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Romance Studies
Dewey Decimal Classification:800 Literature, rhetoric & criticism
470 Latin & Italic languages
410 Linguistics
440 French & related languages
460 Spanish & Portuguese languages
450 Italian, Romanian & related languages
Language:Italian
Date:2012
Deposited On:06 Feb 2013 18:43
Last Modified:05 Apr 2016 16:29
Publisher:Edizioni dell’Orso
Number:131
ISBN:978-88-6274-427-0
Related URLs:http://www.ediorso.it/il-linguaggio-della-pubblicita-italiano-e-tedesco-teoria-e-prassi-italienische-und-deutsche-werbesprache-theorie-und-praxis.html (Publisher)

Download

Preview Icon on Download
Preview
Filetype: PDF
Size: 161kB

Author Collaborations