Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Bildungsoffensive der Theologie: Welche Deutungs- und Gestaltungsmacht hat die Religionspädagogik?


Schlag, Thomas (2002). Bildungsoffensive der Theologie: Welche Deutungs- und Gestaltungsmacht hat die Religionspädagogik? In: Gräb, Wilhelm; Weyel, Birgit. Praktische Theologie und protestantische Kultur. Gütersloh: Gütersloher Verlag-Haus, 99-104.

Statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:01 Faculty of Theology > Institute of Theology
Dewey Decimal Classification:230 Christianity & Christian theology
Language:German
Date:2002
Deposited On:24 Apr 2013 10:49
Last Modified:05 Apr 2016 16:40
Publisher:Gütersloher Verlag-Haus
Related URLs:http://www.recherche-portal.ch/zbz/action/display.do?fn=display&vid=ZAD&doc=ebi01_prod004335881 (Library Catalogue)

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations