Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Politische Kampagnen für Herz und Verstand : affektive und kognitive Einflüsse der Massenmedien auf politische Einstellungen


Schemer, Christian. Politische Kampagnen für Herz und Verstand : affektive und kognitive Einflüsse der Massenmedien auf politische Einstellungen. 2009, University of Zurich, Faculty of Arts.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Dissertation
Referees:Wirth W, Bonfadelli Heinz
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Mass Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:2009
Deposited On:06 May 2013 10:38
Last Modified:05 Apr 2016 16:46
ISBN:978-3-8329-4864-1
Official URL:http://www.nomos-shop.de/productview.aspx?product=11694
Related URLs:http://www.nomos.de/ (Publisher)
http://opac.nebis.ch/F/?local_base=NEBIS&CON_LNG=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=005951818
http://www.zora.uzh.ch/26740/

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations