Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Buchbesprechung: Scherer, Helmut, Daniela Schlütz, Hannah Schmid-Petri und Anke Trommershausen (Hrsg.): Marken im Web 2.0. Theoretische Einordnung und empirische Erkenntnisse zur Markenkommunikation im Web 2.0 aus kommunikationswissenschaftlicher Sicht


von Rimscha, M Bjørn (2013). Buchbesprechung: Scherer, Helmut, Daniela Schlütz, Hannah Schmid-Petri und Anke Trommershausen (Hrsg.): Marken im Web 2.0. Theoretische Einordnung und empirische Erkenntnisse zur Markenkommunikation im Web 2.0 aus kommunikationswissenschaftlicher Sicht. Publizistik, 58(2):240-241.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, not refereed, further contribution
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Mass Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:2013
Deposited On:20 Jun 2013 11:59
Last Modified:07 Dec 2017 21:25
Publisher:Springer
ISSN:0033-4006
Publisher DOI:https://doi.org/10.1007/s11616-013-0171-3

Download

Full text not available from this repository.
View at publisher