Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Mitgefühl, soziales Verstehen und prosoziales Verhalten: Komponenten sozialer Handlungsfähigkeit in der Kindheit


Malti, T; Bayard, S; Buchmann, M (2008). Mitgefühl, soziales Verstehen und prosoziales Verhalten: Komponenten sozialer Handlungsfähigkeit in der Kindheit. In: Malti, T; Perren, S. Soziale Kompetenz bei Kindern und Jugendlichen: Entwicklungsprozesse und Förderungsmöglichkeiten. Stuttgart: Kohlhammer, 52-69.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Other titles:Sympathy, social understanding, and prosocial behavior as components of children’s social action competence
Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Jacobs Center for Productive Youth Development
06 Faculty of Arts > Institute of Sociology
Dewey Decimal Classification:370 Education
300 Social sciences, sociology & anthropology
Language:German
Date:2008
Deposited On:11 Dec 2008 14:13
Last Modified:14 Sep 2016 13:37
Publisher:Kohlhammer
ISBN:978-3-17-019847-0
Related URLs:http://www.recherche-portal.ch/primo_library/libweb/action/search.do?fn=search&mode=Advanced&vid=ZAD&vl%28186672378UI0%29=isbn&vl%281UI0%29=contains&vl%28freeText0%29=978-3-17-019847-0
https://www.zora.uzh.ch/5839/
http://www.kohlhammer.de/ (Publisher)

Download

Full text not available from this repository.