Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Metaberichterstattung. Medienselbstthematisierung und Publicity-Thematisierung in amerikanischen, britischen und deutschen Wahlkämpfen


Esser, Frank (2008). Metaberichterstattung. Medienselbstthematisierung und Publicity-Thematisierung in amerikanischen, britischen und deutschen Wahlkämpfen. In: Melischek, G; Seethaler, J; Wilke, J. Medien & Kommunikationsforschung im Vergleich. Grundlagen, Gegenstandsbereiche, Verfahrensweisen. Wiesbaden: VS Verlag, 121-156.

Statistics

Altmetrics

Downloads

92 downloads since deposited on 29 Dec 2008
23 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Other titles:Metacoverage. Media self-coverage and publicity coverage in American, British and German election campaigns
Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Mass Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:2008
Deposited On:29 Dec 2008 11:01
Last Modified:14 Sep 2016 13:37
Publisher:VS Verlag
ISBN:978-3-531-15482-4
Related URLs:http://www.recherche-portal.ch/primo_library/libweb/action/search.do?fn=search&mode=Advanced&vid=ZAD&vl%28186672378UI0%29=isbn&vl%281UI0%29=contains&vl%28freeText0%29=978-3-531-15482-4

Download

Preview Icon on Download
Preview
Filetype: PDF
Size: 250kB

Article Networks

Author Collaborations