Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Eitelkeit und Eigenwerbung. Wenn Medien sich im Krieg selbst zum Thema machen [Self-coverage: How media report on the media's role in war]


Esser, Frank; Schwabe, C (2008). Eitelkeit und Eigenwerbung. Wenn Medien sich im Krieg selbst zum Thema machen [Self-coverage: How media report on the media's role in war]. In: Löffelholz, M; Trippe, C F; Hoffmann, A C. Kriegs- und Krisenberichterstattung: Ein Handbuch [War and crisis coverage: A handbook]. Konstanz: UVK, 245.-247.

Statistics

Altmetrics

Downloads

28 downloads since deposited on 29 Dec 2008
3 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Department of Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:2008
Deposited On:29 Dec 2008 12:48
Last Modified:18 Feb 2018 10:04
Publisher:UVK
Series Name:Praktischer Journalismus
Number:70
ISBN:978-3-89669-570-3
OA Status:Green
Related URLs:http://opac.nebis.ch/F/?local_base=NEBIS&con_lng=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=005522000

Download

Download PDF  'Eitelkeit und Eigenwerbung. Wenn Medien sich im Krieg selbst zum Thema machen [Self-coverage: How media report on the media's role in war]'.
Preview
Filetype: PDF
Size: 1MB
Get full-text in a library