Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

L’entrée à l’école et son influence sur la réussite scolaire future: Quelles différences entre filles et garçons?


Kriesi, Irene; Buchmann, Marlis (2014). L’entrée à l’école et son influence sur la réussite scolaire future: Quelles différences entre filles et garçons? In: Felouzis, Georges; Goastellec, Gaelle. Les inégalités scolaires en Suisse. Bern: Peter Lang, 119-140.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Sociology
06 Faculty of Arts > Jacobs Center for Productive Youth Development
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences, sociology & anthropology
370 Education
Language:French
Date:2014
Deposited On:08 Nov 2013 10:14
Last Modified:07 Dec 2017 23:32
Publisher:Peter Lang
Number:166
ISBN:978-3-0343-1592-0
Related URLs:http://www.peterlang.com

Download

Full text not available from this repository.