Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Ausnutzung von Heuristiken und Biases durch Werbematerial von Effektenhändlern


Brenncke, Martin (2013). Ausnutzung von Heuristiken und Biases durch Werbematerial von Effektenhändlern. In: Sethe, Rolf; et al. Anlegerschutz im Finanzmarktrecht kontrovers diskutiert. Zürich: Schulthess Juristische Medien AG, 251-289.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:02 Faculty of Law > Institute of Legal Sciences > Business Law
Dewey Decimal Classification:340 Law
Language:German
Date:2013
Deposited On:14 Nov 2013 15:51
Last Modified:07 Dec 2017 23:43
Publisher:Schulthess Juristische Medien AG
Series Name:Schweizer Schriften zum Finanzmarktrecht
Number:108
ISBN:978-3-7255-6860-4
Related URLs:http://www.schulthess.com/verlag/detail/ISBN-9783725568604/ (Publisher)
http://opac.nebis.ch/F/?local_base=NEBIS&CON_LNG=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=009912543

Download

Full text not available from this repository.