Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Über welche Strategien verfügen Erstklässler mit Sprachstörungen beim Lösen mathematischer Aufgaben?


Ritterfeld, Ute; Starke, Anja; Röhm, Alexander; Latschinske, Sharon; Wittich, Claudia; Moser Opitz, Elisabeth (2013). Über welche Strategien verfügen Erstklässler mit Sprachstörungen beim Lösen mathematischer Aufgaben? Zeitschrift für Heilpädagogik, (4):136-143.

Statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2013
Deposited On:04 Dec 2013 15:07
Last Modified:05 Apr 2016 17:13
Publisher:vds
ISSN:0513-9066
Official URL:http://www.reinhardt-verlag.de/de/einzelheft/51913/
Related URLs:http://www.reinhardt-verlag.de/de/aktuelles/ (Publisher)

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations