Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Kooperationsgefässe integrativer Förderung und deren Gelingensbedingungen aus Sicht der Lehrpersonen und pädagogisch-therapeutischen Fachpersonen


Kunz, André; Maag Merki, Katharina; Werner, Silke; Luder, Reto (2013). Kooperationsgefässe integrativer Förderung und deren Gelingensbedingungen aus Sicht der Lehrpersonen und pädagogisch-therapeutischen Fachpersonen. In: Schüpbach, Marianne; Slokar, Ana; Nieuwenboom, Wim. Kooperation als Herausforderung in Schule und Tagesschule. Bern: Haupt, 67-82.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2013
Deposited On:08 Dec 2013 18:59
Last Modified:05 Apr 2016 17:14
Publisher:Haupt
ISBN:978-3-258-07849-6
Official URL:http://www.haupt.ch/verlag/out/pictures/0/9783258078496_fl.pdf
Related URLs:http://www.haupt.ch/verlag/ (Publisher)

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations