Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Fünf Jahre danach – Die Effekte der Einführung zentraler Abiturprüfungen in Deutschland aus empirischer Perspektive


Maag Merki, Katharina; Oerke, Britta (2013). Fünf Jahre danach – Die Effekte der Einführung zentraler Abiturprüfungen in Deutschland aus empirischer Perspektive. ILS Mail, 13(1):3-4.

Statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2013
Deposited On:12 Jan 2014 10:29
Last Modified:08 Dec 2017 02:10
Publisher:Institut für LehrerInnenbildung und Schulforschung
Official URL:http://www.uibk.ac.at/ils/ilsmail/pdf_ils_mail/ils_mail_standardisiert-reif_interaktiv.pdf
Related URLs:http://www.uibk.ac.at/ils/ilsmail/ (Publisher)

Download

Full text not available from this repository.