Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Eine inklusive Schule ist eine gute Schule: Empirische, konzeptuelle und theoretische Betrachtungen. Sammelrezension


Pool Maag, Silvia (2013). Eine inklusive Schule ist eine gute Schule: Empirische, konzeptuelle und theoretische Betrachtungen. Sammelrezension. Journal für Schulentwicklung, 17(4):57-61.

Statistics

Downloads

168 downloads since deposited on 30 Jan 2014
45 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, not refereed, further contribution
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:December 2013
Deposited On:30 Jan 2014 10:45
Last Modified:08 Dec 2017 02:23
Publisher:Studienverlag
ISSN:1029-2624
Related URLs:http://www.studienverlag.at/page.cfm?vpath=buecher/buchdetail&bookclass=neu&titnr=%205255

Download

Download PDF  'Eine inklusive Schule ist eine gute Schule: Empirische, konzeptuelle und theoretische Betrachtungen. Sammelrezension'.
Preview
Content: Accepted Version
Filetype: PDF
Size: 65kB