Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Medien im Social Web − Journalistischer Mehrwert?


Eisenegger, Mark; Orizet, Joel; Schranz, Mario (2013). Medien im Social Web − Journalistischer Mehrwert? Basel: Schwabe.

Statistics

Altmetrics

Downloads

0 downloads since deposited on 17 Jan 2014
86 downloads since 12 months

Additional indexing

Other titles:Studien Qualität der Medien
Item Type:Published Research Report
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Sociology
06 Faculty of Arts > Institute of Mass Communication and Media Research
06 Faculty of Arts > Institute for Research on the Public Sphere and Society
Dewey Decimal Classification:700 Arts
300 Social sciences, sociology & anthropology
Language:German
Date:25 September 2013
Deposited On:17 Jan 2014 08:01
Last Modified:08 Dec 2017 02:25
Publisher:Schwabe
ISBN:978-3-7965-3232-0
Additional Information:Herausgegeben vom fög – Forschungsinstitut Öffentlichkeit und Gesellschaft/Universität Zürich im Auftrag der Stiftung Öffentlichkeit und Gesellschaft, Zürich
Official URL:http://www.foeg.uzh.ch

Download

Download PDF  'Medien im Social Web − Journalistischer Mehrwert?'.
Preview
Filetype: PDF
Size: 437kB