Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Werbung und Alkoholkonsum - Wissenschaftliche Grundlagen und Konsequenzen für politische Massnahmen


Rehm, Jürgen (2004). Werbung und Alkoholkonsum - Wissenschaftliche Grundlagen und Konsequenzen für politische Massnahmen. Zürich: Schweizer Institut für Sucht- und Gesundheitsforschung ISGF.

Statistics

Downloads

129 downloads since deposited on 20 Mar 2014
64 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Published Research Report
Communities & Collections:04 Faculty of Medicine > Swiss Research Institute for Public Health and Addiction
Dewey Decimal Classification:610 Medicine & health
Language:German
Date:2004
Deposited On:20 Mar 2014 08:16
Last Modified:06 Apr 2017 18:06
Publisher:Schweizer Institut für Sucht- und Gesundheitsforschung ISGF
Number of Pages:23
Official URL:http://www.isgf.ch/forschungsberichte
Other Identification Number:176

Download

Preview Icon on Download
Preview
Content: Published Version
Filetype: PDF
Size: 215kB

Author Collaborations