Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Der Entwicklungsübergang vom intuitiven additiven zum multiplikativen Verständnis: zur Rolle der expliziten numerischen Fähigkeiten


Schär, Patricia. Der Entwicklungsübergang vom intuitiven additiven zum multiplikativen Verständnis: zur Rolle der expliziten numerischen Fähigkeiten. 2013, University of Zurich, Faculty of Arts.

Statistics

Downloads

388 downloads since deposited on 03 Mar 2014
58 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Dissertation
Referees:Wilkening Friedrich, Moser Opitz Elisabeth
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Psychology
Dewey Decimal Classification:150 Psychology
Language:German
Date:2013
Deposited On:03 Mar 2014 16:31
Last Modified:22 Nov 2017 17:14
Number of Pages:134
Related URLs:http://www.recherche-portal.ch/zbz/action/display.do?fn=display&vid=ZAD&doc=ebi01_prod010046346 (Library Catalogue)

Download

Download PDF  'Der Entwicklungsübergang vom intuitiven additiven zum multiplikativen Verständnis: zur Rolle der expliziten numerischen Fähigkeiten'.
Preview
Filetype: PDF
Size: 992kB