Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Wie implementiert man einen religionskundlichen Unterricht? Analysen und Entwicklungen


Frank, Katharina (2013). Wie implementiert man einen religionskundlichen Unterricht? Analysen und Entwicklungen. In: Institut für Religionswissenschaft und Religionspädagogik. Religionspädagogik zwischen religionswissenschaftlichen Ansprüchen und pädagogischen Erwartungen. Universität Bremen: Universität Bremen, 61-103.

Statistics

Downloads

69 downloads since deposited on 19 Mar 2014
10 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:01 Faculty of Theology > Institute of Religious Studies
Dewey Decimal Classification:200 Religion
Uncontrolled Keywords:Schulischer Religionsunterricht, Religionskundedidaktik
Language:German
Date:2013
Deposited On:19 Mar 2014 08:31
Last Modified:16 Feb 2018 19:57
Publisher:Universität Bremen
Series Name:Veröffentlichungen des Instituts für Religionswissenschaft und Religionspädagogik (VIRR)
OA Status:Green
Free access at:Official URL. An embargo period may apply.
Official URL:http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:gbv:46-00103350-11

Download

Download PDF  'Wie implementiert man einen religionskundlichen Unterricht? Analysen und Entwicklungen'.
Preview
Content: Published Version
Filetype: PDF
Size: 374kB
Licence: Creative Commons: Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported (CC BY-NC-ND 3.0)