Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Public Relations aus kommunikationswissenschaftlicher Sicht


Jarren, Otfried; Röttger, Ulrike (2008). Public Relations aus kommunikationswissenschaftlicher Sicht. In: Bentele, Günter; Fröhlich, Romy; Szyszka, Peter. Handbuch der Public Relation. Wissenschaftliche Grundlagen und berufliches Handeln. Mit Lexikon. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften, 19-36.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Mass Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:2008
Deposited On:02 Apr 2014 08:07
Last Modified:05 Apr 2016 17:47
Publisher:VS Verlag für Sozialwissenschaften
ISBN:978-3-531-33755-5
Additional Information:2., korrigierte und erweiterte Auflage
Related URLs:http://www.springer.com/springer+vs/medien/kommunikationswissenschaft/book/978-3-531-33755-5
http://www.recherche-portal.ch/zbz/action/display.do?fn=display&vid=ZAD&doc=ebi01_prod005453948 (Library Catalogue)

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations