Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Media-Frames inhaltsanalytisch (be)greifen. Eine Analyse von 135 nationalen und internationalen Fachzeitschriftenaufsätzen, 1990-2005


Matthes, J (2008). Media-Frames inhaltsanalytisch (be)greifen. Eine Analyse von 135 nationalen und internationalen Fachzeitschriftenaufsätzen, 1990-2005. In: Matthes, J; Wirth, W; Daschmann, G; Fahr, A. Die Brücke zwischen Theorie und Empirie: Operationalisierung, Messung und Validierung in der Kommunikationswissenschaft. Köln: Herbert von Halem Verlag, 28-47.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Mass Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:2008
Deposited On:08 Apr 2014 13:51
Last Modified:05 Apr 2016 17:48
Publisher:Herbert von Halem Verlag
ISBN:978-3938258903

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations