Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Lernen versus Wissen: eine Dichotomie der Reformpädagogik.


Oelkers, J (2008). Lernen versus Wissen: eine Dichotomie der Reformpädagogik. In: Crotti, C; Osterwalder, F. Das Jahrhundert der Schulreformen: Internationale und nationale Perspektiven, 1900-1950. Bern: Haupt, 349-368.

Statistics

Altmetrics

Downloads

9 downloads since deposited on 03 Feb 2009
1 download since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2008
Deposited On:03 Feb 2009 15:44
Last Modified:14 Sep 2016 13:37
Publisher:Haupt
Series Name: Prisma - Beiträge zur Erziehungswissenschaft aus historischer, psychologischer und soziologischer Perspektive
Number:Bd 9
ISBN:978-3-258-07384-2
Official URL:http://www.haupt.ch/verlagsshop/oxid.php/sid/f6783b36051af9333b6a6ac7fd15eea7/cl/details/anid/9783258073842/listtype/search/searchparam/Das%20Jahrhundert%20der%20Schulreformen
Related URLs:http://www.recherche-portal.ch/primo_library/libweb/action/search.do?fn=search&mode=Advanced&vid=ZAD&vl%28186672378UI0%29=isbn&vl%281UI0%29=contains&vl%28freeText0%29=978-3-258-07384-2
http://www.haupt.ch/ (Publisher)

Download

Preview Icon on Download
Filetype: PDF - Registered users only
Size: 1MB