Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Lernen von Aussen? Oder: Die Betrachtung des Irrationalen als Voraussetzung für Vernunft. Programmatische Mutationen in der Krise der 30er Jahre


Imhof, Kurt (1993). Lernen von Aussen? Oder: Die Betrachtung des Irrationalen als Voraussetzung für Vernunft. Programmatische Mutationen in der Krise der 30er Jahre. In: Imhof, Kurt; Kleger, Heinz; Romano, Gaetano. Zwischen Konflikt und Konkordanz. Analyse von Medienereignissen in der Schweiz der Vor- und Zwischenkriegszeit. Krise und sozialer Wandel. Zürich: Seismo, 289-356.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Sociology
06 Faculty of Arts > Institute of Mass Communication and Media Research
06 Faculty of Arts > Institute for Research on the Public Sphere and Society
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences, sociology & anthropology
700 Arts
Language:German
Date:1993
Deposited On:30 Apr 2014 08:51
Last Modified:05 Apr 2016 17:50
Publisher:Seismo
ISBN:978-3-908239-12-3
Related URLs:http://www.recherche-portal.ch/zbz/action/display.do?fn=display&vid=ZAD&doc=ebi01_prod007832218 (Library Catalogue)

Download

Full text not available from this repository.

Author Collaborations