Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Halten Medienmarken ihr Qualitätsversprechen? Eine Analyse von Medienmarken und Qualität in der Berichterstattung in sechs europäischen Metropolregionen


Krebs, Isabelle; Reichel, Katrin (2014). Halten Medienmarken ihr Qualitätsversprechen? Eine Analyse von Medienmarken und Qualität in der Berichterstattung in sechs europäischen Metropolregionen. In: Lobigs, Frank; von Nordheim, Gerret. Journalismus ist kein Geschäftsmodell. Baden-Baden: Nomos, 57-84.

Statistics

Altmetrics

Downloads

16 downloads since deposited on 09 Jul 2014
8 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Mass Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:2014
Deposited On:09 Jul 2014 14:34
Last Modified:01 Jan 2017 01:00
Publisher:Nomos
Series Name:Reihe Medienökonomie
ISBN:9783848711505
Publisher DOI:https://doi.org/10.5771/9783845252353

Download

Preview Icon on Download
Preview
Content: Published Version
Language: German
Filetype: PDF
Size: 302kB
View at publisher