Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 5.

Guller, U; Rosella, L; Karanicolas, P J; Adamina, M; Hahnloser, D (2010). Population-based trend analysis of 2813 patients undergoing laparoscopic sigmoid resection. British Journal of Surgery, 97(1):79-85.

Zeyer, A; Adamina, M; Gingins, F; Labudde, P (2008). Swiss national standards: a political mandate for researchers in science education. In: National Association of Research in Science Teaching (NARST), annual conference 2008: impact of science education research on public policy, Baltimore, USA, 30 March 2008 - 2 April 2008.

Bracci, L; Schumacher, R; Provenzano, M; Adamina, M; Rosenthal, R; Groeper, C; Zajac, P; Iezzi, G; Proietti, E; Belardelli, F; Spagnoli, G C (2008). Efficient stimulation of T cell responses by human IFN-alpha-induced dendritic cells does not require Toll-like receptor triggering. Journal of Immunotherapy, 31(5):466-474.

Zeyer, A; Adamina, M; Gingins, F; Labudde, P (2008). HarmoS Naturwissenschaften: Entwicklung, Umsetzung und Assessment von Standards im naturwissenschaftlichen Unterricht der Schweiz. In: Höttecke, D. Kompetenzen, Kompetenzmodelle, Kompetenzentwicklung: Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik. Jahrestagung in Essen 2007. Berlin: LIT, 206-208.

Reusser, K (2008). Konstruktivismus - vom erkenntnistheoretischen Leitbegriff zur Erneuerung der didaktischen Kultur. In: Adamina, M; Müller, H. Ergänzende Texte zum Lernen und Lehren im Fach Natur-Mensch-Mitwelt. Bern, Switzerland: Schulbuchverlag blmv, 3-10.

This list was generated on Wed Nov 22 00:10:48 2017 CET.