Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 5.

Benz, M A; Brandes, L; Franck, E (2009). Do Soccer Associations Really Spend on a Good Thing? Empirical Evidence on Heterogeneity in the Consumer Response to Match Uncertainty of Outcome. Contemporary Economic Policy, 27(2):216-235.

Benz, M A; Brandes, Leif; Franck, Egon (2007). Improving product quality in the German Bundesliga: evidence from a representative consumer approach. In: Horch, H D; et al. Qualitätsmanagement im Sport. Köln: Institut für Sportökonomie und Sportmanagement, 1-10.

Benz, M A; Franck, E; Meister, U. Warum die katholische Kirche schlecht beraten wäre, den Zölibat zu opfern:Verzicht auf irdische Freuden als Signal der Stärke ans strenggläubige Publikum. In: Neue Zürcher Zeitung, 23 December 2006, p.27.

Franck, E; Benz, M A (2005). Transfer market externalities and the potential need to compensate soccer clubs for releasing their players to national team games. In: Papanikos, G T. International research on sports economics and production. Athen: Atiner, 115-130.

Franck, E; Pudack, T; Benz, M A (2004). Unternehmensberatung als Legitimation: eine ökonomische Analyse. In: Nippa, M; et al. Erfolgsmechanismen der Top-Management-Beratung: Einblicke und kritische Reflexionen von Branchenkennern. Heidelberg: Physica, 27-38.

This list was generated on Fri Oct 20 08:25:48 2017 CEST.