UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators - Zurich Open Repository and Archive

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 7.

Caprano, Cornelia (2016). Effectiveness of Social Media Communication - An Empirical Analysis of Key Performance Drivers. Lohmar – Köln: Josef Eul Verlag GmbH.

Caprano, Cornelia; Ergenzinger, Rudolf. Hotelmarketing im Social Web. In: Profil (Beilage htr hotel revue), 43, 23 October 2014, p.1.

Stahl, Florian; Caprano, Cornelia (2014). What drives awareness and success in a new media environment? Performance Journal, 6(3):32-37.

Caprano, Cornelia; Ergenzinger, Rudolf (2013). Erfolgsfaktoren für das Social Media-Marketing von KMU – Eine quantitativ-explorative Analyse. In: Meyer, Jörn-Axel. Kommunikation kleiner und mittlerer Unternehmen. Lohmar: Josef Eul Verlag GmbH, 311-336.

Ergenzinger, Rudolf; Caprano, Cornelia; Huber, Anja (2012). Employer Branding in Schweizer KMU – Ergebnisse einer empirischen Untersuchung zu wahrgenommener Bedeutung und Grundverständnis. In: Meyer, Jörn-Axel. Personalmanagement in kleinen und mittleren Unternehmen. Lohmar: Josef Eul Verlag, 219-242.

Caprano, Cornelia; Ergenzinger, Rudolf (2011). Weblogs - Ein geeignetes Instrument zur Nachhaltigkeitskommunikation von KMU? In: Meyer, Jörn-Axel. Nachhaltigkeit in kleinen und mittleren Unternehmen. Lohmar: Josef Eul Verlag GmbH, 289-312.

Caprano, Cornelia (2009). Kommunikationskunde 2.0. Entwürfe: Zeitschrift für Literatur, (60):71-74.

This list was generated on Sun Jul 23 12:59:29 2017 CEST.