Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 7.

Hofer, Matthias; Fahr, Andreas (2016). Apparative Messungen in der Werbewirkungsforschung. In: Siegert, Gabriele; Wirth, Werner; Weber, Patrick; Lischka, Juliane A. Handbuch Werbeforschung. Wiesbaden: Springer VS, 573-592.

Sommer, Katharina (2013). Wirkung von Wirtschaftsberichterstattung - eine Systematisierung. In: Schweiger, Wolfgang; Fahr, Andreas. Handbuch Medienwirkungsforschung. Wiesbaden: Springer VS, 369-384.

Schemer, Christian (2013). Priming, Framing, Stereotype. In: Schweiger, Wolfgang; Fahr, Andreas. Handbuch Medienwirkungsforschung. Wiesbaden: Springer VS, 153-169.

Hofer, Matthias (2013). Präsenzerleben und Transportation. In: Schweiger, Wolfgang; Fahr, Andreas. Handbuch Medienwirkungsforschung. Wiesbaden: Springer, 279-294.

Fahr, Andreas; Hofer, Matthias (2013). Psychophysiologische Messmethoden. In: Möhring, Wiebke; Schlütz, Daniela. Handbuch standardisierte erhebungsmethoden in der kommunikationswissenschaft. Deutschland: Springer, 347-365.

Matthes, Jörg; Wirth, Werner; Daschmann, Gregor; Fahr, Andreas (2008). Die Brücke zwischen Theorie und Empirie: Operationalisierung, Messung und Validierung in der Kommunikationswissenschaft. Köln: Herbert von Halem Verlag.

Wirth, Werner; Lauf, Edmund; Fahr, Andreas (2006). Forschungslogik und -design in der Kommunikationswissenschaft. Köln: von Halem.

This list was generated on Wed Jun 20 23:52:36 2018 CEST.