Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 25.

de Roche, Charles (2017). Die ganze Zeit, exzentrisch. Transaktualität in Oswald Eggers Euer Lenz. In: Zanetti, Sandro; Heine, Stefanie. Transaktualität : ästhetische Dauerhaftigkeit und Flüchtigkeit. Paderborn: Wilhelm Fink, 281-292.

Zanetti, Sandro; Heine, Stefanie (2017). Transaktualität. Ästhetische Dauerhaftigkeit und Flüchtigkeit. München: Wilhelm Fink.

Zanetti, Sandro; Heine, Stefanie (2017). Einleitung. In: Zanetti, Sandro; Heine, Stefanie. Transaktualität : Ästhetische Dauerhaftigkeit und Flüchtigkeit. Paderborn: Wilhelm Fink, 9-31.

Fries, Thomas (2017). Robert Walsers Mikrogramm 385: Poetik des flüchtigen Kleinen. In: Heine, Stefanie; Zanetti, Sandro. Transaktualität : Ästhetische Dauerhaftigkeit und Flüchtigkeit. Paderborn: Wilhelm Fink Verlag, 83-94.

Variations Nr. 24 : Ursprünge / Origines / Origins. Edited by: Barras, Roxane; Drath, Marie; Haensler, Philippe; Heine, Stefanie; Höhn, Simone; Hofmann, Tatjana; Ittensohn, Mark; Özelt, Clemens; Zöllner, Reto (2016). Bern: Peter Lang.

Variations Nr. 23 : Tanz / Danse / Dance. Edited by: Barras, Roxane; Drath, Marie; Heine, Stefanie; Zöllner, Reto; Hofmann, Tatjana; Höhn, Simone; Ittensohn, Mark; Özelt, Clemens; Zöllner, Reto (2015). Bern: Peter Lang.

Drath, Marie; Heine, Stefanie; Özelt, Clemens; Zöllner, R (2015). Editorial. Variations, (23):9-14.

Die Kunst der Rezeption. Edited by: Caduff, Marc; Heine, Stefanie; Steiner, Michael (2015). Bielefeld: Aisthesis Verlag.

Heine, Stefanie (2015). “Breathing machines. Inspiration and interdependence in contemporary art installations”. In: Caduff, Marc; Heine, Stefanie; Steiner, Michael. Die Kunst der Rezeption. Bielefeld: Aisthesis Verlag, 69-86.

Frölicher, Gianna (2015). Aktive Partizipation oder inszenierte Mitsprache? Sowjetische Agitationsgerichte der 1920er Jahre. In: Caduff, Marc; Heine, Stefanie; Steiner, Michael. Die Kunst der Rezeption. Bielefeld: Aisthesis Verlag, 141-158.

Tschachtli, Sarina (2015). Death upon Reception: Viewer Involvement in Zombie Movie Pontypool. In: Caduff, Marc; Heine, Stefanie; Steiner, Michael. Kunst der Rezeption. Bielefeld: Aisthesis Verlag, 235-245.

Berthold, Jürg (2015). Kunst der Kontingenz. Überlegungen zu einem Projekt von Rimini Protokoll. In: Caduff, Marc; Heine, Stefanie; Steiner, Michael. Die Kunst der Rezeption. Bielefeld: Aisthesis Verlag, 55-67.

Heine, Stefanie (2014). 1953. »First thought, best thought«. Jack Kerouac und Allen Ginsberg. In: Zanetti, Sandro. Improvisation und Invention: Momente, Modelle, Medien. Zürich: Diaphanes, 245-261.

Heine, Stefanie (2014). 1990. Dunkle Wälder, große Fische. Zur Entstehung von »Twin Peaks«. In: Zanetti, Sandro. Improvisation und Invention: Momente, Modelle, Medien. Zürich: Diaphanes, 83-98.

Heine, Stefanie (2014). Bryony Randall, Jane Goldman (eds.), Virginia Woolf in Context. Literature in Context. Anglia:615-618.

Variations 22 : Mehrsprachigkeit / Polylingualism / Polylinguisme. Edited by: Heine, Stefanie; Drath, Marie; Zöllner, Reto; Hofmann, Tatjana (2014). Bern: Peter Lang.

Drath, Marie; Heine, Stefanie; Hofmann, Tatjana; Zöllner, Reto (2014). Editorial - Mehrsprachigkeit / Polylinguisme / Polylingualism. In: Drath, Marie; Heine, Stefanie; Hofmann, Tatjana; Zöllner, Reto. Mehrsprachigkeit / Polylinguisme / Polylingualism. Bern: Peter Lang, 9-14.

Mehrsprachigkeit / Polylinguisme / Polylingualism (= Variations Nr. 22). Edited by: Drath, Marie; Heine, Stefanie; Hofmann, Tatjana; Zöllner, Reto (2014). Bern: Peter Lang.

Hofmann, Tatjana (2014). Rezension - Marina Dmitrieva (Hg.): Zwischen Stadt und Steppe. Künstlerische Texte der ukrainischen Moderne aus den 1910er bis 1930er Jahren. In: Drath, Marie; Heine, Stefanie; Hofmann, Tatjana; Zöllner, Reto. Mehrsprachigkeit / Polylinguisme / Polylingualism. Bern: Peter Lang, 219-221.

Heine, Stefanie (2014). Transformational Zones and Violent Encounters. Matthew Barney’s ‘The Order’. s.n.: s.n..

Heine, Stefanie (2014). Monograph Visible Words and Chromatic Pulse. Virginia Woolf’s Writing, Impressionist Painting, Maurice Blanchot’s Image. Wien: Turia+Kant.

Heine, Stefanie (2014). The Force of the Blow – Traumatic Memory in Virginia Woolf’s Writing. Anglia:40-57.

Variations 21 : Formeln / Formules / Formulae. Edited by: Heine, Stefanie; Struzek-Krähenbühl, Franziska; Özelt, Clemens (2013). Bern: Peter Lang.

Özelt, Clemens; Heine, Stefanie; Struzek-Krähenbühl, Franziska (2013). Ein Linsengericht zum Geleit [Editorial]. Variations: Literaturzeitschrift der Universität Zürich, 21:9-17.

Heine, Stefanie (2011). Between reality and the real. In: Schulzki, Irina; Gröbel, Ute; von Brincken, Jörg. Fictions/Realities: New Forms and Interactions. München: Meidenbauer, 117-141.

This list was generated on Wed May 23 17:21:57 2018 CEST.