Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 5.

Esser, Frank; Holtz-Bacha, C; Lessinger, E M (2008). A Low Key Affair: German Parties' TV Advertising in the 2004 European Election Campaign. In: Kaid, L L. The EU Expansion Communicating Shared Sovereignty in the Parliamentary Elections. New York: Peter Lang, 65-84.

Bonfadelli, Heinz (2008). Knowledge Gap. In: Kaid, L L; Holtz-Bacha, C. Encyclopedia of Political Communication. Los Angeles: Sage, 382-384.

Imhof, K (2008). Revolution, political. In: Kaid, L L; Holtz-Bacha, C. Encyclopedia of Political Communication. Los Angeles: Sage, 715-716.

Wirth, W (2002). Claude Shannon & Dennis Weaver. In: Holtz-Bacha, C; Kutsch, A. Schlüsselwerke für die kommunikationswissenschaft. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften, 416-418.

Wirth, W; Voigt, R (1999). Der aufschwung ist meiner! Personalisierung von Spitzenkanidaten im Fernsehen zur Bundestagswahl 1998. In: Holtz-Bacha, C. Wahlkampf in den Medien - Wahlkampf mit den Medien. Opladen: VS Verlag für Sozialwissenschaften, 133-158.

This list was generated on Wed Oct 18 20:10:23 2017 CEST.