Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 3.

Eisenegger, Mark; Schranz, Mario (2011). CSR - Moralisierung des Reputationsmanagements. In: Raupp, Juliana; Jarolimek, Stefan; Schultz, Friederike. Handbuch CSR. Kommunikationswissenschaftliche Grundlagen, disziplinäre Zugänge und methodische Herausforderungen. Wiesbaden: VS Verlag, 71-96.

Schoeneborn, Dennis; Wickert, Christopher; Haack, Patrick (2011). Fallstudie MNUs: Der „Equator-Principles“-Standard in der Finanzindustrie. In: Raupp, Juliana; Jarolimek, Stefan; Schultz, Friederike. Handbuch CSR : kommunikationswissenschaftliche Grundlagen, disziplinäre Zugänge und methodische Herausforderungen. Wiesbaden: VS, 344-355.

Eisenegger, Mark; Schranz, Mario (2010). CSR – Moralisierung des Reputationsmanagements. In: Raupp, Juliana; Jarolimek, Stefan; Schultz, Friederike. Handbuch CSR : Kommunikationswissenschaftliche Grundlagen, disziplinäre Zugänge und methodische Herausforderungen. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften, 71-96.

This list was generated on Fri Dec 15 10:38:42 2017 CET.